До канікул
_

horoscop 2009 free online movies horoscop 2010 | horoscop saptamanal | horoscop zilic | horoscop |

Get Adobe Flash player
Офіційні посилання








Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Фото1

Сьогодення об’єктивно вимагає переведення освітнього процесу на технологічний рівень, активізації пошуку перспективних інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості. Одним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо – математичної освіти є система навчання STEM (Science – наука, Technology – технологія, Engineering – інженерія, Mathematics – математика). STEM-освіта  – це об’єднання наук, спрямоване на розвиток нових технологій, інноваційного мислення та забезпечення потреби в добре підготовлених інженерних кадрах.

Впровадження у навчальних закладах Дніпропетровської області дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти» має на меті – науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність науково-методичних засад створення інноваційної моделі STEM-освіти на базі навчальних закладів області.
       Об’єкт дослідження – процес створення та впровадження інноваційної моделі STEM-освіти.
       Предмет дослідження – науково-методичні засади створення та впровадження інноваційної моделі STEM-освіти.
       Терміни проведення дослідно-експериментальної роботи: січень 2017 року – грудень 2021 року.
У дослідженні беруть участь 25 навчальних закладів області.

Чому STEM-освіта є актуальною? Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними фахівцями стануть програмісти, ІТ – спеціалісти, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У недалекому майбутньому з’являться професії, які зараз навіть уявити важко. Всі вони будуть пов’язані з технологією і високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо матимуть попит фахівці з біо – та нано – технологій.
Постає питання – як підготувати таких фахівців? Навчання – це не просто передача знань від вчителя до учнів, це спосіб розширення свідомості та зміни реальності.
У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни (промисловий дизайн, архітектура, індустріальна естетика і т.д.), бо майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує.  Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже сьогодні. Саме тому вже зараз потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього.
Тому педагогічний колектив та учні Павлоградського міського ліцею з 01.01.2017 року охоче приєдналися до проекту «STEM на Дніпрі», робота над яким триватиме протягом наступних п’яти років.

Детальніше дивись за посиланням.

Pages: 1 2

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>